Bestil tolk

Hvis du vil bestille tegnsprogstolk, så send en email til mail@atolk.dk eller ring/SMS til 26965455.

Du er velkommen til at kontakte aTolk døgnet rundt 24/7. Du vil få svar så hurtigt som muligt.

Ved bestilling oplys da følgende:

  • Hvem – hvem skal der tolkes for: navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse
  • Hvornår – hvornår skal tolkningen finde sted: dato og tidsrum
  • Hvad – hvad handler tolkningen om
  • Hvor – adressen hvor tolkningen skal foregå
  • Betalingsoplysninger – navn og adresse på den person, som regningen skal sendes til og eventuelt EAN-nummer.

Bemærk! Opgaven først er accepteret når du har modtaget en mail/opkald/SMS retur med bekræftelse på at aTolk kan dække opgaven. Du vil naturligvis få svar så hurtigt som muligt.
Skulle aTolk være i færd med at tolke, svares opkald ikke på telefonen og derfor kan du med fordel sende en mail/SMS, som tjekkes så snart tolkeopgaven er færdig.

Hvis du ikke modtager en mail-bekræftelse på modtagelsen af din henvendelse, så kig i din “uønsket” bakke. Så ligger den muligvis der.

Afbestilling:

Ønsker du at afbestille, skal du sende en e-mail til mail@atolk.dk eller ringe/SMS til 26965455.

Afbestilling skal ske senest tirsdagen i ugen før, at tolkningen finder sted. Hvis tolkningen ikke er afbestilt rettidigt, opkræves 710,- kr. i timen (zone 1 grundtakst). Sker en afbestilling hvor tolken har forladt hjemmet, faktureres der fuld pris inkl. eventuelle tillæg.